Az egyik kiemelkedő fintech vállalat most egy különleges megoldást alkalmaz: mesterséges intelligencia klónokat.


Az AI-forradalom legnagyobb innovációiról és a digitális transzformációról is szó lesz a Portfolio november 25-ei AI & Digital Transformation rendezvényén. Regisztráció és részletek itt!

A Klarna BNPL-szolgáltató elindította azt a forródrótot, ahol a fogyasztók közvetlenül beszélgethetnek Sebastian Siemiatkowski vezérigazgató mesterséges intelligencia által létrehozott avatárjával.

Az ügyfelek lehetőséget kapnak arra, hogy közvetlenül visszajelezzenek a termékfunkciókkal, felmerülő problémákkal és fejlesztési ötleteikkel kapcsolatban. Az avatárt Siemiatkowski valódi hangjával, tapasztalataival és meglátásaival képezték ki, és először a vállalat legfrissebb gyorsjelentésének prezentációján lépett színre, ahol a befektetők számára bemutatta a pénzügyi teljesítmény adatokat.

Az új szolgáltatás egyelőre az Egyesült Államokban és Svédországban érhető el. A rendszer nemcsak visszajelzési lehetőséget biztosít, az AI-klón válaszol a Klarna jövőképével és küldetésével kapcsolatos kérdésekre, valamint beszél a vállalat alapításáról és eddigi útjáról is.

Évtizedek óta az ügyfelek visszajelzése unalmas, fárasztó folyamat volt, amely űrlapok kitöltéséből, tapasztalatok önkényes skálán való értékeléséből és olyan felmérések kitöltéséből állt, amelyeket senki sem olvas el. Mi most változtatunk ezen. Új megközelítésünk a visszajelzést természetes, valós idejű beszélgetéssé alakítja

- tette hozzá Siemiatkowski.

Minden egyes beszélgetés azonnali átiratot és tömör összefoglalót generál, amelyet egy fejlett nyelvi modell (LLM) automatikusan elemez, majd feltölt egy belső élő hírfolyamba. Ezt követően a Klarna termék- és mérnöki csapatai átnézik a nyert információkat, és prioritásokat állítanak fel a feladatokhoz.

A Klarna innovatív AI chatbotja havonta körülbelül 1,3 millió ügyfélkapcsolatot menedzsel, ami egyenértékű 800 teljes munkaidős ügynök munkájával. Ennek eredményeként a rendszer 25%-kal csökkenti a gyakori kérdésekre adott válaszok számát, és az átlagos megoldási időt 12 percről kevesebb mint 2 percre rövidíti le.

Related posts