Mészáros Lőrinc azért döntött a "Gondolom, nem gyalog" kifejezés levédése mellett, mert ez a mondat már annyira beépült a köztudatba, hogy szinte szállóigévé vált. Ezzel a lépéssel meg kívánta óvni a kifejezés eredeti jelentését és használatát, így biztos


Május végén Mészáros Lőrinc egy váratlan és tréfás megjegyzéssel reagált, amikor a Bajnokok Ligája döntője előtt Münchenben arról faggatták, hogyan jutott el a helyszínre. "Azt hiszem, nem gyalog érkeztem" - válaszolta, és ezzel a mondattal azonnal a közösségi média slágere lett, hiszen villámgyorsan mémként terjedt el az interneten.

Néhány héttel később, hétfőn jogi lépésekről értesültünk: a Talentis Group Zrt. védjegybejelentési kérelmet nyújtott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához egy adott mondat vonatkozásában. Kezdetben úgy tűnt, hogy a cél a gúnyos felhasználások megakadályozása lehetett, ám mára már világossá vált, hogy egy innovatív üzleti megoldás áll a háttérben.

Földön? Vízen? Levegőben? De nem gyalog! Ha mennél, itt mindent megtalálsz

- ezzel a szlogennel jelent meg a Kocsi.hu Facebook-hirdetése, amelyet a Telex szúrt ki.

A hirdetés vizuális megjelenésén ott található a figyelemfelkeltő szöveg is: "Kocsi.hu - Mert ki az, aki gyalog szeretne járni?"

A Kocsi.hu valószínűleg a piaci pozíció megszerzéséhez vetette be a mémesült mondatot. Az autókereskedelmi portálok piacán olyan óriások dominálnak, mint a hasznaltauto.hu, amelyeket hagyományos módszerekkel nehéz kihívás elé állítani. A kisebb szereplőknek vagy hatalmas összegeket kell reklámra költeniük, vagy nagyon ötletes, provokatív kampányokkal kell megragadniuk a figyelmet. A Kocsi.hu Informatikai Kft. az Opten adatai szerint 2024-ben huszonhárom millió forint forgalmat ért el, ugyanakkor háromszázkilencvenkét millió forintos veszteséget szenvedett el a lap információi szerint, amely arra utalhat, hogy a cég még fejlesztési szakaszban jár.

Related posts