Idén a Xiaomi jelentős növekedésre számít a villanyautó értékesítések terén.
A Xiaomi célja az idei évben körülbelül 300 ezer elektromos jármű értékesítése, ami lényegesen meghaladja a tavalyi eredményeket.
A kínai vállalat tavaly az eredeti elképzelései alapján 100 ezer autó értékesítését tűzte ki célul, ám a valóság felülmúlta a várakozásokat: összesen több mint 135 ezer darab Xiaomit adtak el. A közelmúltban a budapesti utcákon is feltűnt az SU7 szedán, amely tovább növelte a márka népszerűségét.
Várhatóan a nyár elején érkezik meg a kereskedésekbe a vállalat második modellje, a SU7-nél némileg drágább és tágasabb YU7 szabadidő-autó.
Ezt követően, 2026-ban bemutatkozhat a harmadik modell, amely a várakozások szerint egy a YU7-nél tágasabb SUV formájában érkezik. Ez az új jármű egy innovatív hatótávnövelő funkcióval is rendelkezik majd, így belsőégésű motorral is felszerelt elektromos autóként fog funkcionálni.