A jövő héttől kezdődően nem lesz elérhető a bankszámlákhoz való hozzáférés az OTPdirekt rendszerén keresztül.
Az OTPdirekt internetbank 2025. november 18-tól megszűnik, és helyét egy vadonatúj internetbank veszi át a lakossági ügyfelek számára – hívta fel a figyelmet a bank.
November 18-tól az OTP Bank lakossági ügyfelei számára kizárólag az OTP Bank újgenerációs digitális csatornái - az OTP MobilBank mellett az OTP InternetBank - lesznek elérhetők online bankolásra és befektetések kezelésére. A tőzsdei megbízások és devizakonverziók az OTP SingleMarket platformon lesznek elérhetők - adta hírül a pénzintézet.
Jövő keddtől kezdődően kizárólag új, digitális szolgáltatási szerződés köthető, így a lakossági OTPdirekt szerződések már nem elérhetők. Az online bankolás ezentúl két fő platformon keresztül valósul meg:
Az OTP Bank legújabb internet- és mobilbanki szolgáltatásaihoz online regisztráció szükséges. Az egyszerű folyamat során csupán annyit kell tenni, hogy belépünk az OTPdirekt Internetbank felületére, ahol megkötjük a digitális szolgáltatási szerződést az új lehetőségekhez. Azok számára, akik már aktívan használják a mobilbankot vagy az új internetbankot, nincs további teendő, hiszen automatikusan hozzáférnek a frissített funkciókhoz.
Nem érinti a változás az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást, a nem lakossági ügyfelek pedig továbbra is használhatják a vállalati OTPdirekt Internetbankot és a vállalati OTPdirekt szerződés számlakörébe bevont lakossági számláikat is.
A költségek szempontjából érdemes hangsúlyozni, hogy november 18-tól az OTPdirekt szolgáltatások havi alapdíját nem terhelik az ügyfél számlájára, amennyiben az új OTP internet- és mobilbank használatához szükséges digitális szolgáltatási szerződést megkötötte. Ha viszont nem él a digitális szerződés lehetőségével, akkor az OTPdirekt szolgáltatások díjai a megszokott módon változatlanok fognak maradni.





