Magyarországon a legimpozánsabb és legköltségesebb Dacia modell a vadonatúj Bigster, amely nemcsak a méreteivel, hanem a stílusával és technológiai újításaival is felhívja magára a figyelmet.

A Dacia Bigster első körben három különböző hajtáslánccal érhető el hazánkban.
A Dacia népszerű, megfizethető szabadidő-autója, a Magyarországon is széles körben elterjedt Duster, most újabb fejezetet nyitott: októberben bemutatkozott egy 23 centiméterrel hosszabb testvérmodell, amely új lehetőségeket kínál a vásárlóknak.
A keresztségben Bigster nevet kapott újdonság immár Magyarországon is elérhető.
Az új, nagyszabású Dacia legkedvezőbb áron 10 millió forintért vihető haza, ez az összeg egy Essential alapfelszereltségű, 140 lóerős lágyhibrid TCe 140 modellt jelent. Jelenleg még nem áll rendelkezésre információ a 140 lóerős LPG ECO-G áráról.
A 130 lovas összkerekes lágyhibrid TCe 130 eggyel magasabb felszereltséggel 11,8 millió forinton nyit, a 155 lóerős normál hibrid Bigster pedig szintén 11,8 millió forinttól indul.
A legújabb 1,8 literes, négyhengeres benzines Journey modell ára 12,5 millió forint.
Az ötszemélyes utastérben a választott kivitel alapján egy 7-10 colos digitális műszeregység, valamint az alapfelszereltség részeként egy 10,1 colos infotainment kijelző várja az utasokat.
A prémium kivitelű modellekben számos figyelemre méltó kiegészítő található, mint például egy lenyűgöző panoráma üvegtető, az Arkamys 3D hifi rendszer, valamint a praktikus vezeték nélküli mobiltöltő. Emellett a kényelmet szolgálja az adaptív tempomat és az elektromosan nyitható csomagtérajtó is, amelyek mind hozzájárulnak az élvezetesebb és kényelmesebb utazáshoz.
A Bigster második üléssorában különösen tágas lábtér várja az utasokat, míg a csomagtartó 667 literes kapacitása igazi praktikus megoldást kínál, számos apró részlet figyelembevételével.
A 17-19 colos kerekeken gördülő, CMF-B platformra épülő új modell, amelynek alapára Magyarországon 7,5 millió forint, a Dusterhez hasonlóan nem kínál dízelmotoros változatot.