Az okmányok és járművek ügyintézésével kapcsolatos ügyfélkiszolgálás szünetel a...

Július 14-én a kormányablakokban szünetel az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás – tájékoztatta a közvéleményt hétfőn reggel a Digitális Magyarország Ügynökség.
A hétvégén bekövetkezett hardverhibák következtében több elektronikus közigazgatási szolgáltatás akadozott, ahogyan arról lapunk is beszámolt szombaton.
A kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszerek karbantartása miatt 2025. július 14-én, hétfőn az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyintézés országos szinten szünetel. Azok az ügyfelek, akik már rendelkeznek időpontfoglalással, értesítést kapnak, és új időpontot tudnak egyeztetni a kormányablak munkatársaival. Kérjük, hogy a szüneteltetés idején ne látogassák meg a kormányablakokat, és figyeljék a további tájékoztatásokat.
Kiemelték, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, valamint a többi kormányzati portálon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások ismét zavartalanul működnek.
A hiba megoldásán aktívan dolgoznak, és a legfrissebb információkat folyamatosan megosztják a közönséggel. Elnézést kérnek az okozott kellemetlenségekért.